2016年12月14日 星期三

荒失失奇兵聖誕馬戲團 @ 奧海城

臨近聖誕節, 各大商場都有不同主題佈置及活動, 經同學仔相約之下....我哋一連兩星期就去咗奧海城嘅荒失失奇兵聖誕馬戲團玩喇.

呢個主題嘅遊戲都算幾好玩幾吸引, 小朋友可以化身成為馬戲團嘅一份子, 挑戰4個雜技體驗項目...

包括 1. 勇猛跳火圈
         2. 驚險飛刀
         3. 攀山越嶺 (攀石)
         4. 空中飛人彈彈床

最終我家小B就唔敢玩攀越嶺疊羅漢, 因為有人怕高囉, 而且佢話見到人哋要綁住條繩爬上去覺得好危險, 實情係有人驚會跌落黎先真, 哈哈!!

對於越黎越細膽嘅小B, 都係簡簡單單嘅遊戲比較適合佢~

完全無難度嘅跳火圈...
邊行邊轉碟扮耍雜技...
小B飛刀...唔係講笑, 佢竟然刀刀都中.
玩完儲夠印仔, 3隻鬼靈精一齊去換爆谷...
原本打算玩埋空中飛人彈彈床, 但今日我哋實在太晏去啦, 結果下一輪派籌嘅時間已經係要到6點, 咁...唯有第2個星期再黎玩啦!

呢兩個小朋友, 為咗玩彈彈床, 靜靜地排咗一小時都無扭計, 乖女~
女孩子的甫士...
好啦好啦, 望到頸都長, 終於到我哋玩啦...
一直口口聲聲話唔會驚, 剛被吊起一刻, 依然笑得開心...
就咁睇, 好似幾有姿勢...
其實當叔叔一開始彈起佢時, 有個小朋友嚇到呆一呆唔識笑架, 不過之後又玩得唔錯喎, 雖然小B話自己唔驚, 但佢個樣已經好明顯地出賣咗佢, 哈哈~
其實妹妹兩日都有一齊去玩架, 不過妹妹真係勁細膽, 完全唔肯玩, 既然妹妹唔玩, 咁就襯大家排隊時跟媽媽去短暫Shopping一下啦~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言:

  1. 小B肯跳個彈床都已經好叻女啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢每次行過見人跳都話想跳,點知到佢玩時竟然有少少怯,哈哈~

      刪除
  2. 小B好叻女呀,彈到咁高睇見我都驚驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都快d帶肚b去玩啦,其實唔驚架,好多小朋友都跳到好高,笑到咔咔聲添啵.

      刪除