2016年9月28日 星期三

証件相

又到咗報學校嘅月份啦...雖然妹妹明年一定唔會無書讀, 但我都想試下報其他學校, 所以媽媽又要開始做功課了.

不過做功課交報名表前, 首先當然係要帶妹妹去影番張靚嘅証件相啦...

原本懶懶閒嘅我真係打算到交表前一刻先求求其其帶妹妹到娘家樓下影相, 但我真心覺得每次都影得唔靚, 所以見某個星期六有時間, 就帶妹妹去快圖美影相喇, 起碼快圖美唔會影得太過醜樣嘛, 認唔認同先?!

大家都知道妹妹性格冷酷內向, 而且亦非常痴身, 所以去影相前我不停同妹妹洗腦, 影相時要自己坐唔洗喊笑住影相就可以, 然後去到影相時, 妹妹真係記得要笑, 但就好想媽媽抱住佢影, 所以影影下都忍唔住喊, 仲要係笑住咁喊, 真係笑死我同影相個姐姐.

影咗4, 5張相, 妹妹都係笑住喊樣, 完全無可能揀得落手, 最後我帶妹妹去超市行一圈, 買定糖糖氹妹妹, 之後再返去影相就好好多喇. 

起碼無喊之餘仲識得笑...為咗怕妹妹突然又神經病發作, 所以影咗兩三張我就已經收貨.

雖然唔及去影樓影靚, 但影得妹妹開開心心, 我覺得已經超值, 哈哈~ 





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言:

  1. 妹妹真係好乖 ! 雖然想喊,但都變得你叫佢笑,真係抵錫

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹妹確實好抵錫,但佢其實都係一個幾麻煩嘅人...所以媽媽對住佢都的確幾矛盾,哈哈~

      刪除