2016年9月11日 星期日

小一簡介會

黎到9月份, 好多小學都開始有開放日...簡介會等活動, 早前同學仔group有媽媽報料, 區內一間名校有簡介會, 於是我又抱住八掛心態去聽.

知我娘家住邊區嘅應該好容易估到...
聽完兩個鐘嘅簡介會後, 我只可以講...這些機會不屬於我的.

雖然以家長嘅心態一定會想仔女入好學校, 但真心覺得呢間學校太神級啦, 對於我家小B黎講, 絕對唔會適合, 不過兩年後嘅事無人知, 最終我唔知自己會唔會報, 亦唔知小B有無咁幸運大抽獎抽中呢間.

但對於普教中...數學科教快一級等, 聽到後媽媽真心覺得感到卻步.

雖然現今教育制度係一定讀得辛苦, 不過太大壓力我怕連媽媽都會承受唔到囉.

黎緊一年, 我真係要好好考慮, 究竟邊間學校先係我想要而又適合小B嘅.

唔想面對...但遲早都係要面對, 唯有搵定多點資料做好準備吧, 唉~~~~~~~~






我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

沒有留言:

張貼留言