2016年9月12日 星期一

小B驗眼跟進@兒童護眼中心

由於小B有深散光嘅關係, 所以暫定每半年都要做一次眼睛檢查, 確保小B嘅視力唔會再差落去!!

不過今次再去驗眼前, 其實我真係好緊張架, 因為小B係一個勁鐘意睇電話嘅小朋友, 即使我點制止都好, 屋企人都總會配合小B, 而且就算我出動到打鬧一招, 小B都一定要扭到我哋俾電話為止, 我知..我知..呢個係一個好壞嘅壞習慣嘛, 所以最近我已經開始採取強硬嘅態度, 暫時算係有少少改善吧.

一去到, 職員姐姐先拿下小B眼鏡去驗度數...

無戴眼鏡嘅小B...突然有D睇唔慣添, 哈哈~
好快職員姐姐又再帶小B去用儀器驗度數, 我驟眼睇到張紙仔嘅數字, 散光度數跟之前好像差別不大.
然後職員姐姐再為小B進行色盲測試, 基本上我見大部份數字小B都能夠講岩, 所以媽媽一D都唔擔心小B會有色盲.
做完色盲測試再驗眼睛立體感...PASS.
之後最緊張嘅環節要開始啦...唔知小B係唔係太過緊張呢, 明明一早已經能夠認讀A-Z, 但當視光師問小B時, 小B好像完全唔識英文字一樣, 10個有8個都係答錯, 結果視光師都忍唔住問我小B學校有無教英文字...暈 @@"

題外話: 
其實我覺得小B係因為我在場嘅關係, 小B驚答錯會俾我鬧, 所以變得緊張咗....  平時溫習溫極唔識嘅時候, 當我一去到忍無可忍一刻, 我...係會爆佢架, 所以唔知係唔係因為咁樣, 小B變得緊張而答錯.  當然都有可能係因為小B完全睇唔清楚D英文細宇, 所以答錯啦.  不過我見到有幾次當視光師指住英文字叫小B讀出黎時, 小B好自然就先望我, 唔通我真係俾咗太大壓力小B?!  睇黎我真係要好好檢討一下我嘅教學方式先得喇, 唉~

之後睇完英文字, 再睇圖畫, 最後輕輕鬆鬆滴埋眼藥水放大瞳孔, 再等十數分鐘左右, 就進行第二次驗眼, 咁就得出咗今次嘅驗眼結果啦...

驗眼結果: 眼底非常健康, 散光度數維持不變, 但遠視度數卻喺半年間大大下跌, 由原先嘅100度及120度跌至得番50度, 換句話講...小B應該好快就會變為近視, 不過視光師話突然跌得咁快, 都有可能係因為先天原因, 所以暫時都無乜野可以做到, 唯有半年後返黎再檢查, 希望到時嘅遠視度數未減至0. 

另外視光師話覺得小B眼睛都算弱, 建議小B每日做一D圈細字嘅眼睛練習, 時間約做10-15分鐘.
最好當然要有恆心每日做啦, 其實整本練習只有25頁, 但能夠做完整本練習交回驗眼中心嘅人卻好少, 哈哈~

好老實D字細到鼻屎咁細粒, 真心覺得好難做, 但只要做晒25頁, 就唔需要再繼續做, 因為做到已經証明視力唔係差喎... 
媽媽為咗要証明呢一點, 我決定要喺下次去驗眼前同小B做晒整本練習.

請給我們一點力量吧!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

3 則留言: