2016年5月19日 星期四

小眼晴看大世界之Hae遊清邁 @ Day 4

24.03.2016

今日一早大家分成兩批活動, 有的留在酒店游水, 有的去素貼山拜佛... 

我哋一家當然係選擇去素貼山拜佛啦, 不過喺泰國拜佛實在有太多禁忌, 所以我哋都只係抱住去參觀嘅心態.  事前朋友已經告知入廟拜佛時, 女生一定要穿長褲或長裙, 而且不可露肩及露手臂, 所以我已經放棄要入廟了, 最終...我去到素貼山時就連車都唔需要落, 因為當抵達素貼山一刻我家倆姊妹竟然相繼暈倒, 為免我同爸爸要一人抱一個行幾十級樓梯上山, 我選擇留喺車上陪倆姊妹ZzzZzz...
小朋友真係爽, 去到邊瞓到邊...大人都好爽, 可以上山參觀金碧輝煌嘅廟宇同可以睇靚景, 至於我就當休息一下吧~
大約一小時後, 當大家回程上車時, 倆姊妹終於充滿能量啦...

之後我哋跟其他團友會合後就齊齊去湖邊餐廳食Lunch喇, 食完Lunch當然又係Shopping時間啦, 當女人Shopping, 男人就陪小朋友玩波波池, 我終於可以自由自在咁逛下啦...Yeah!! 
只可惜呢個商場我完全無收穫, 唉~

逛了半天, 玩了半天, 又係時候去食晚飯嚕, 原本打算再去食多次有機菜, 不過因為GPS嚴重出錯, 最終我哋遊咗接近三小時車河, 仲差點去到邊境上清萊, 真係嚇死.  最恐佈係GPS經常帶我哋行小路, 好多地方都好陰森恐佈, 幸好最終都能夠順利返酒店咋, 就咁...我哋就白白浪費咗好幾小時, 而最好彩嘅係友人媽咪知我哋迷路, 所以幫忙買定外賣俾我哋, 否則今晚晚餐就無著落了.

今日雖然沒有太多行程, 但實在太舟居勞頓, 所以一樣好攰.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

12 則留言:

  1. 個GPS真係好吾得wor....好似不停出錯咁,嚴重影響成個行程呀!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 好彩我哋人多,講下笑下最終都返到酒店~

      刪除
  3. 好在最後到返到酒店。。唔熟路真係會好驚

    回覆刪除
  4. 清邁真係無乜野買到..可以慳返啲錢XD
    係外地迷路真係好驚架, 人生路不熟...

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 人多去真係好開心, 我期待緊下一個多人之旅, 哈哈~

      刪除