2016年5月15日 星期日

小眼晴看大世界之Hae遊清邁 @ Day 2

22.03.2016

今日一早男人們就出發去釣魚, 剩下靚媽們+小豆丁們, 不過我哋都唔愁無節目架...但就一定無男人們咁精彩囉.

你睇爸爸幾利害~
嘩...釣到好大好大條魚呀~
原本佢哋應該玩足半日, 但天氣太熱太曬啦, 最終佢哋玩到12點左右就走咗.

至於我哋起身梳洗後就梗係喺酒店餐廳食埋早餐先啦, 然後再出發去行Big C.

泰國嘅商場真係唔錯, 有得玩波波池之餘仲可以有人幫忙照顧小朋友, 咁大人就可以靜靜地行街喇.  其實起初我都真係有擔心架, 但朋友話好安全, 因為佢每次返黎清邁都係咁樣俾小朋友玩 (佢係半個泰國人黎, 佢有泰國血統架, 而且每年都會返黎, 佢話放心應該都真係可以放心), 加上我見場內亦只得我哋幾個小朋友, 既然楠楠哥哥都可以幫忙睇住, 所以最終我都放低小B喺度玩!!

妹妹就因為太細唔可以留低, 要留低就要有大人陪同, 既然係咁...我唯有帶住妹妹行街, 不過妹妹無得玩就梗係扭計啦, 所以最後我喺Big C買得一D都唔痛快啊, 仲要買糖氹番妹妹添, 唉~

大約45分鐘左右, 小朋友玩波波池嘅時間快要完, 咁我哋就返去接小朋友喇.

原本行完Big C打算再去另一個商場Shopping, 點知突然接到男人們通知話正在回酒店途中, 所以我哋接番小朋友後就先返酒店同佢哋會合.

之後我哋去咗食泰國最地道嘅粉...呢碗牛丸粉真係超好味呀, 最終我一個人食咗兩碗半, 哈哈.  :p
食飽飽我哋繼續去番今朝打算去嘅商場Central festival, 呢個商場超大超好行, 至於收獲就...一般般啦, 因為去到商場某一層, 突然見到類似冒險樂園嘅地方嘛, 結果我哋就將大部份時間用咗喺呢度俾小朋友玩喇.
玩完一輪, 我哋再出發去夜間動物園, 去動物園時因GPS出錯, 結果明明好短嘅路程卻用了差不多個半小時, 唉...GPS真係唔可以盡信呢, 今個Trip因為GPS出錯而行錯路嘅次數真係超多!!

終於去到~~~
嘩...好近呀呀呀, 可惜小B唔敢摸隻梅花鹿, 反而瑤瑤就好大膽.
夜間動物園主要係坐車圍繞動物園遊走, 期間仲可以伸手出車餵動物, 其實都幾刺激好玩架, 因為偶然會有長頸鹿, 斑馬伸頭入車搵食嘛, 當有動物伸頭入車時會嚇得車上嘅人嘩鬼叫, 哈哈!
去完動物園已經差不多10點, 但我哋仲未食晚飯呀, 原來清邁呢度10點好多地方都已經關門, 幸好最終搵到間大棚檔, 總算叫做醫飽肚.

今日大人小朋友都好攰, 小朋友更連晚飯都無食就已經瞓咗, 不過返到酒店又變得生猛起來, 雖然我哋行程唔算多, 而且都幾Hae, 但我同爸爸都已經覺得好辛苦了, 如果下次可以倆口子去旅行就好啦 (發夢中).





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

10 則留言:

  1. 好犀利呀! 釣到咁咁咁大條魚, 勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實嗰度條條魚都係咁上下SIZE, 哈哈~

      刪除
  2. 地道粉真係好食好多。。我都好鍾意

    回覆刪除
  3. 哇...爸爸好勁, 仲夠膽拎起條魚, 小朋友咪睇到哇哇聲~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友無去呀,不過佢哋見到張相就好開心囉~

      刪除
  4. 個動物園好似幾好玩呀!有無唔係夜晚架?
    你好大膽,我唔敢放低小朋友自己去玩呀,我驚驚! 同d 小朋友行街,真係咩都唔駛行,搵次自己同爸爸去旅行算啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,第5日朝早去咗第2個動物園,小朋友超開心.
      朋友話安全就信囉,而且當中有個已經11歲,叫咗佢睇住d細嘅,加上個職員同我朋友講話唔會俾佢哋離開波波池範圍.

      刪除
  5. 帶小朋友去旅行好自然放曬佢地第一位呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 去旅行其實都係想小朋友開心咋嘛~

      刪除