2016年5月18日 星期三

小眼晴看大世界之Hae遊清邁 @ Day 3

23.03.2016

話咁快又去到旅程嘅第3日啦...雖然話係Hae遊, 但因為多小朋友嘅關係, 所以Hae得都幾辛苦下.  :p  而亦因為小朋友們都算細, 遷就得一個時又要遷就第二個, 結果有部份行程未能按照原定計劃進行或完成.

今日我哋嘅行程係去玩高卡車, 游水同行夜市~

一早...呢4位小朋友已經準備好出發啦~
當然要影張團友大合照先啦, 不過當中有友人唔鍾意影相, 所以全程無出過鏡.  -.-"
想一家4口影張相, 點知家姐發小姐脾氣, 小朋友真係越大越有自己性格, 唉~
到站玩高卡車, 因小朋友太細唔玩得, 點知...家姐又再顛過, 呢個Trip我真係幾孚每一日都想中佢囉, 超討厭.

爸爸就爽啦, 樣樣都有份玩~
如果我唔係要照顧倆姊妹, 我都好想落場玩番轉...
玩完又去食, 今次我哋去食炸雞, 不過堂食無冷氣, 最終食到大家身水身汗, 完全無胃口.
食飽終於有笑容...
妹妹熱到面仔都紅埋~
之後就到咗小朋友們最期待嘅環節...返酒店游水水喇, YEAH!!

好可愛呀... *3*
 終於影到一張全家福...
游完水梳洗好後又出發去食晚飯, 今晚食我至愛嘅海鮮餐呀, 正正正~
食完再去行夜市, 大家喺游完水勁疲累嘅狀態下逛了差不多兩小時, 雖然友人仲想繼續行, 不過大部份人都頂不住了, 於是齊齊返酒店休息...

而今晚我終於可以放下三父女, 跟友人一起去梳孚一下喇, 爽YY, 哈哈!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言: