2012年2月23日 星期四

報讀救世軍卜凱賽琳幼兒園

小B雖然係兔B, 但入學年度剛巧碰著本年度出生率最高的龍仔龍女, 有見及此...所以原本一直沒打算幫小B提早3年報讀幼稚園的我, 都剛於上星期幫小B交了報名表報讀救世軍幼稚園, 為求博得一個面試機會. 

當陀著小B時, 同事已經跟我說如果想幫小朋友報讀救世軍的幼稚園, 就要當一取得出世紙後馬上入紙報名, 還記得當時我好快就拋下一句"Crazy", 但認真地想, 小B這幾年會跟婆婆住, 而油尖區的幼稚園又不多, 既然附近有間救世軍, 就不如先行報名喇. 

起初小B婆婆及爸爸都說我傻, 剛出生不夠就說要報讀幼稚園, 會否快人幾步.  但婆婆最近跟街坊閒話家常時, 得知對方孫仔明年入讀幼稚園, 但很多學校都說Full了.  你話我又豈敢怠慢呢...

今天收到幼稚園寄回的輪候號碼啦, 希望將來小B有機會去面試啦.

沒有留言:

張貼留言