2017年7月12日 星期三

Blog Blog Kids Gathering @ Mikiki Play House

09.07.2017

嘩...原來我好耐無寫Blog啦, 有無人掛住小B同妹妹先?!  :p

話說今日, 我哋一班Blog Blog Kids又再聚頭, 咁就當然要出Post記低佢啦.  今次都係要多謝小檬媽安排, 我哋呢班Blog Blog Kids先可以玩得咁開心, Blog Blog媽傾得咁盡興咋~

兩姊妹知道今日去Play House玩就梗係未出發先興奮嘛, 兩隻小豬未夠8點已經起身問我幾時出發...

一上巴士就更加係不停問住幾時先到... 

(其實你哋洗唔洗咁心急呀!!)
去Mikiki真係非常快同非常方便, 一架巴士點對點就到, 下次可以考慮再約朋友去玩喎.  ^^

到啦到啦, 兩隻小豬有得玩就完全唔洗理媽媽~
就係咁...媽媽今日可以安安樂樂咁傾計. 

仲記得之前幾次出黎玩, 我都要抱住妹妹, 又要陪住妹妹玩, 總之就總有一個囡全程係我左近啦.  宜家佢哋大咗, 可以自己玩, 家姐又會幫手照顧妹妹, 所以媽媽我終於都覺得帶兩姊妹去玩係件輕鬆事啦, 哈哈!!
由於今次我完全無理兩個囡, 所以無乜點影相呀, 好彩其他媽媽都有幫手影到兩姊妹, 媽媽睇相見到佢哋玩得好開心呢.

另外要讚一讚家姐, 因為大家都話見到家姐好照顧妹妹, 就算家姐要同大爺玩, 都係拖住妹妹咁追住大爺架, 哈哈!!  家姐確係好乖女又抵讚...

藍色嘅波波池, 媽媽我勁鐘意呀~
 
好明顯...兩姊妹係阻住大爺射波波啦.  :p
 
呢條橋媽媽行過好幾次, 但行到媽媽嘩嘩聲, 因為佢會郁架....  但係我兩個囡好似唔驚仲行得好快添啵, 勁~
妹妹真係大個女啦, 佢竟然唔怕羞坐小檬媽大脾?!  好感動呀...因為妹妹一向都好慢熱, 今次竟然唔喺媽媽視線範圍之下都肯跟小檬媽, 果然返學後係叻女咗.
今日Play House安排咗小食俾大家, 因為今日Party太早嘅關係, 其實我哋都無食早餐架, 所以我哋3母女都覺得D小食幾好味...唔知大家又點睇呢?!
多謝Litte K送公主戒子俾兩姊妹, 兩姊妹都話好好好鐘意呀, 因為佢兩個係公主迷囉~
雖然呢個場地方唔算好大, 但有人數限制, 所以都唔會話太迫太多人.  而衛生方面就更加要讚, 因為一入到去, 感覺已經覺得好乾淨, 另外我亦見到清潔姐姐會四圍清潔, 就算有人玩緊波波池, 清潔姐姐都會繼續消毒地方, 呢方面真係要讚架, 始終波波池太多小朋友玩, 所以衛生真係好緊要.

玩到尾聲, 最後就梗係要影番張大合照留念啦~
每次同你哋玩都玩得好開心, 期待下一次嘅聚會呢!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

5 則留言:

  1. 真係好鐘意大家,我哋要快D再約出來玩呀﹗

    回覆刪除
  2. 雖然少見, 不過一見真係覺我大家好親切~!!!

    回覆刪除
  3. Yeah!!!
    下次都要一齊出黎玩 :D
    好開心見到你地~~

    回覆刪除