2017年3月27日 星期一

《焗》牛角包

星期日嘅早上, 突然心血來潮想整野食, 但屋企嘅糧餉倉存實在有限, 最後只可以用上次剩餘嘅急凍酥皮做牛角包.

其實個牛角包食譜已經係簡易篇黎, 係之前燒腩媽SEND俾我嘅...所以若然咁簡單都失手的話, 我應該真係唔可以再作第三度嘗試.

雖然係就係好簡單, 而我亦都算係成功, 但原來用急凍酥皮做牛角包, 口感唔算好好.  不過我明白嘅, 因為就算自己去餐廳食, 都唔係每次都食到好食鬆軟嘅牛角包嘛, 更何況我只係用急凍酥皮做呢.  至於味道個人認為還算過得去, 起碼婆婆都肯嘗面丫, 哈哈~

新鮮出爐熱辣辣嘅牛角包...爸爸話個賣相似牛屎包喎.  -.-"
雖然我仲未做得出好好食嘅美食俾屋企人, 但我仍然會繼續嘗試架.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

3 則留言: