2017年3月13日 星期一

妹妹驗眼@兒童護眼中心

09.03.2017

自從一年前得知小B有遺傳散光後, 宜家每半年我哋就要去驗眼一次, 幸好今次再去驗眼, 小B嘅散光度數暫未有改變, 而遠視度數亦未見再減淺, 小B方面暫時總算可以鬆一口氣. 

既然爸爸有家族遺傳散光, 家姐亦遺傳了爸爸, 相信妹妹都應該唔會走得甩, 於是媽媽就決定唔等4歲, 提早帶妹妹去驗眼.  其實妹妹才剛滿3歲, 未識認英文字及數字, 我都擔心會驗唔到架, 不過視光師話無問題, 咁就儘管一試啦. 

到達驗眼中心前, 妹妹剛在地鐵上睡著, 當時我已經覺得妹妹今日好大機會驗唔到眼了, 因為妹妹扭眼訓絕對唔係人咁品, 而去到驗眼中心後, 家姐去了驗眼妹妹才被婆婆叫醒, 妹妹見証唔到家姐驗眼一刻, 突然叫醒妹妹後就叫妹妹去驗眼, 妹妹又點會咁易肯就範喎, 不過...驗眼中心嘅職員都好好, 又好有耐性, 好快就成功氹到妹妹去用機驗眼喇. 

初步用機驗眼得出結果係...有散光呀.  >.<

雖然妹妹未能認出26個英文字母, 但妹妹識分辨形狀嘛, 所以今次視光師幫妹妹驗眼就用形狀去代替英文字母.  同妹妹聽下歌, 傾下計, 妹妹好似玩得都幾開心, 所以到滴藥水放大瞳孔檢查都相當順利.

最後結果...一隻眼125度, 一隻眼250度. 

雖然妹妹要帶眼鏡都已經係預料中事, 但到妹妹被確定有散光一刻, 媽媽真係有少少唔開心架.  而視光師就話妹妹仲係細, 可以再俾半年時間觀察, 不過如果可以當然儘早開始帶眼鏡比較好啦, 始終妹妹左右眼度數唔同, 拖得越耐只怕妹妹會習慣性用視力較好嘅一隻眼, 到時就有可能要做遮眼訓練.

既然係咁, 我哋都唔想再拖, 唯有快快帶妹妹去配眼鏡, 加入4眼妹行列.

好彩帶上眼鏡後嘅妹妹都仍然好可愛, 哈哈~
希望妹妹真係肯帶, 唔好再加深度數啦!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

8 則留言:

  1. 放心,妹妹帶咗眼鏡依然可愛到爆燈!! :))
    Btw,睇嚟我都係時候同妹豬妹去驗眼至得

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果家姐係有深度數,我都覺得妹妹應該早D去驗眼比較好..

      刪除
  2. 一樣可愛呀,而且帶咗眼鏡,妹妹同小b更加似樣呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有得揀,我堅唔想佢兩個要帶眼鏡 ~.~

      刪除
  3. 最緊要及早知道及早帶眼鏡保護返對眼,而且妹妹帶咗眼鏡都依然可愛呀﹗

    回覆刪除