2015年9月30日 星期三

言語治療 (三)

經過上星期嘅灰爆言語治療訓練後, 今堂終於有起色, 唔通最後小B都諗通咗, 寧願快快攪惦都唔想再拖時間?!  (如果係就實在太好啦 <--- 媽媽又在發夢中 :p)

今日治療師一開始就問我練習進度, 我好坦白話佢知, P音字比K音字情況有明顯進步, 但K音字則有待再練習, 然後治療師就自己再同小B重溫一次P音字喇, 結果...P音字今次真係一Take攪惦呀, 唔洗好似上次咁重覆又重覆練習浪費了一堂時間.  其實今次治療師見小B用氣方面有進步, 已經無再特別幫小B重溫多次K音字, 因為大家都實在唔想放太多時間喺同一個音字上, 只叫我平日再加以重覆練習便可.  雖然P音單字已經沒太大問題, 但只要併詞語一起讀, 所有字又會打回原形, 所以當P音單字發音成功後就要開始練習P音字嘅詞語啦.

小B你一定要繼續努力呀, 大家都會大大力支持你架!! 

另外上星期開始, 媽媽回家後就同小B練習郁動舌頭來發啦...囉...呢等音, 暫時進度亦算不錯, 而今次治療師更加入了L音字, 看似都比較順利, 相信經我再密集式練習一段時間, 應該好快就可以攪惦L音了.

而最令我鼓舞嘅係...小B終於糾正到YY(奶奶)呢兩個字啦, 從小到大每次小B想食奶都只會講食YY, 而近幾日小B終於唔再係講YY而係正確講出奶奶啦, 真係實在太令我感動呢, 哈哈.  雖然能夠正確發出奶奶音只係一件好少好簡單嘅事, 不過當我哋睇得出小B嘅進步後, 真係開心到難以形容~~~~~~

最後治療師見我地今個星期將會暫停一次上言語治療訓練, 所以另外都俾多咗練習我哋做, 希望再下一個星期去見治療師時又會有明顯進步啦.

加油~加油~加油~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

5 則留言:

  1. 小B 加油呀, 相信好快就可以完結

    回覆刪除
  2. 加油呀!原來yy 係奶奶,anki 都有啲字發音唔準,我都留意下先!

    回覆刪除
  3. 小B加油, 我成日覺得有進步已經係好值得鼓舞既事, 佢始終仲細, 只要俾多D時間佢, 我相信佢一定會講得愈來愈好架:)

    回覆刪除