2013年7月17日 星期三

累透了

最近少Update, 是因為我...真的好累好累! 

近年半以來, 晚晚娘家自己家兩邊走, 舟車勞頓, 實在快要令我吃不消, 如果可以的話, 真想搬近一點娘家, 那麼每晚我就可以省回最少45分鐘的回家時間, 而我亦可以多睡一會, 上班時就不用天天都沒精打采啦.

有 時我會想...不如請個工人回來湊B, 那婆婆不用辛苦湊之餘, 我亦可以不用每晚兩邊走, 你話有多好呢.  不過請工人回家, 沒人幫眼, 萬一出了什麼事, 又確實麻煩.  (因朋友曾有過不愉快經歷, 令她囝囝蒙上陰影, 所以萬一真的遇著個衰姐姐, 那就真是喊都無謂了.)

唉....算....我都只不過是隨便呻呻而已!!

沒有留言:

張貼留言