2017年1月4日 星期三

出風癩

當大家都已經放完假仍未收拾好心情返工返學之際, 妹妹就依然在放假中...皆因放假時媽媽照顧不周, 繼而令到妹妹在假期最後一天開始出風癩, 媽媽真心覺得過意唔去呢, 唉!!

今次醫生話妹妹出風癩, 好大機會係因食物而起,...

回想放假前兩天, 因為大家都想偷懶嘅關係, 所以一日三餐都以外賣或到餐廳解決就算, 雖然妹妹無食過任何新款食物, 但可能不同嘅餐廳相同嘅食物放入了不同嘅香料之類等因素, 因而令妹妹敏感而起風癩.

最初發現時因為只有Pat Pat位置紅腫, 所以初步懷疑係俾虱咬, 但隔一陣紅腫嘅位置竟然轉移到雙腳, 加上妹妹又不停叫好痕, 所以大概就知道應該係出風癩喇.  不過紅日醫生休息, 咁就唯有先搽藥膏, 拖到第二日先去睇醫生, 結果妹妹一整晚就因為身痕腳痕而無瞓過, 直至差不多天光先瞓著, 雖然我無得瞓個人已經好攰好憫, 但我又可以點喎, 都係要頂硬上返工, 做媽媽嘅總係有無窮嘅力量~

雖然妹妹尋日已經睇咗醫生食咗藥又搽咗藥膏, 理應一日半日風癩應該會減退 (小B當年好似係一晚就全部退去), 不過妹妹身上嘅風癩仍然係時好時壞, 明明尋日謝得8899只有少少紅亦已經唔痕, 點知今早起身又再出到全身都係, 就連眼, 咀, 耳仔都有, 真係睇見到都覺得心痛呀.
希望妹妹快快好番, 唔洗再受令佢痕爆嘅風癩困擾啦!!

PS: 唔講唔知, 醫生話原來鼻水藥係可以止痕架...今次真係又長知識了~  (不過大家千萬唔好亂試, 因為個個醫生開嘅藥唔同, 我哋睇開個醫生開嘅藥係唔代表其他醫生開嘅藥都係啊)





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

13 則留言:

  1. 真係好嚴重!希望妹妹快啲好返,呢排食得清淡啲喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係好嚴重,呢幾日返左婆婆屋企都好d,起碼有婆婆煮野食!!

      刪除
  2. 敏感可大可小,上次一仔第一次出風癩,同佢去急症室睇,原來對药膏敏感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次都唔知因咩事而起嘅...醫生話係食物,但我地無食過新款食物啊~

      刪除
  3. 睇到都心痛 ><

    祝:「身體健康!」

    回覆刪除
  4. 我都試過出風癩,真係好痕好辛苦,畀佢飲多D水盡量將身體入面唔乾淨嘅嘢排走會快D好,同埋咁耐唔退可能都關最近空氣差事,要同佢多D洗面抹身保持住清潔﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 風癩已經好番啦,但唔夠一日又因為感冒菌入腸而腸胃炎,宜家又痾又嘔,唉~

      刪除
  5. 好驚,巨龍都出過風癩,諗起都驚@@"""

    回覆刪除
  6. 成對腳都係,一定痕得好緊要,慘慘豬😢
    祝新一年你哋一家都身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 承你貴言,我都希望哋一家新一年可以健健康康.
      你地都要呀~

      刪除
  7. Hi Amy,

    我女已經出左癩2個月,看了不同科醫生都未見好轉,心情跌至谷底,好想請敎你女兒風癩情況。她現在康復了嗎?

    回覆刪除